מהו שיש קיסר לבן

בימינו, בעיצוב מודרני של מטבחים יש ביקוש גדול למטבח לבן. בעבר מטבח לבן היה בגדר חלום, מטבחים היו מעוצבים בגוון כהה ובכך ענו לפונקציונליות הנחוצה במטבח ולכל הפעילות ששררה בחלל זה, אך מבחינה עיצובית הצבעים דיכאו את היצירתיות ואת תחושת המרחב ולא היו כבר רלוונטיים. עם הזמן חדרו לשוק העיצוב המטבחים חומרי גלם שונים ומנעד של גוונים עם תעוזה ויחד איתם הגוון הלבן הנקי והצח.

המטבח הלבן בעל הניחוח הטהור המתין זמן רב ומרגע שפצח הפך למבוקש מאוד. היום כבר ניתן ואפילו עיצובי יהיה לרכוש מטבח שכולו לבן ומה שהכי מייחד אותו יהיה השיש הלבן שהוא משטח העבודה ולב ליבו של החלל. בחברת שיש אבן קיסר תוכלו למצוא שיש קיסר לבן בגווני לבן ובטקסטורות שונות, יש מגוון שלם של דגמי שיש לבן וקולקציות רבות שמתוכן יבהק הלובן וההוד שיתאים לכם בדיוק.

אבן קיסר לבן מבריק

שיש קיסר

שיש נחשב לרכיב דומיננטי בכל חלל וגם בחללים אחרים כמו אמבטיה ומרפסות. יש שיש שמיועד לריצוף, שיש שמיועד לחיפוי קירות, למשטחים ודלפקים. אבן קיסר עשוי מחומר סינטטי שנקרא קוורץ, מדובר באבן שהיא גמישה ומאפשרת אין ספור עיצובים ודוגמאות, היא חזקה ויעילה למגוון של שימושים ומחזיקה לאורך שנים.

חברת אבן קיסר שוקדת על קולקציות מדי שנה ובתוכן היא מכניסה דגמים רבים לרבות דגמים של שיש לבן. החברה מתאימה את עצמה כל העת לטרנד העיצובי המוביל ותספק כל הזמן דגמים ברמה בינלאומית. הקולקציה של שיש אבן קיסר מציעה דגמים של בטון שהם נחשבים לגסים יותר וגם אבנים שקופות ומגוון רחב של דגמים שמתאימים לסגנונות עיצוב ולצרכים כאלה ואחרים. אך אחד הגוונים הבולטים והמבוקשים במטבחים רבים יהיה שיש לבן וטהור שמכתיב את הטון העיצובי של המטבח ברגע אחד.

צפו במגוון סוגי השיש קיסר הקיימים למטבח

שיש קיסר לבן חלק

יוצר חלל נקי

בעיצוב המודרני מאוד מקובל שהחלל יהיה נקי ומסודר למשעי וכל דבר יישב ויתאכסן במקומו, לכן גם הגוונים הבהירים תופסים מקום נכבד בעיצוב המודרני שכן הם מספקים את התחושה הנקייה והאסתטית. מטבחים שמכילים שיש לבן מכתיבים טון עיצובי מובהק. שיש קיסר לבן מעוצב מחומרי גלם מעולים ואיכותיים, הוא מספק יתרונות רבים, עמיד בפני רטיבות, שומנים וכתמים, עמיד בפני טמפרטורות קיצוניות במטבח וגם התחזוקה שלו קלה ופשוטה, למרות היותו צבוע בלבן הוא עדיין שומר על חזות נקייה גם לאחר התעסקויות רבות במטבח.

נותן תחושת מרחב ואופק

הצבע הלבן של שיש קיסר שמגיע בשלל גווני לבן עם תוספות ועיצובים תורם גם לתחושת המרחב. ידוע כי לצבע הבהיר יש תכונה שהוא פותח את המרחב ומגדיל אותו. שיש קיסר למטבח מספק תחושה של רוגע ושלווה ומהווה ניטרליות מרחבית לכל מכלול הצבעוניות ששוטפת את המטבח.

נשמח לסייע בכל נושא