שיש קיסר למטבח טווח מחירים

חלל המטבח הוא אחד החללים החשובים ביותר בבית, בחלל המטבח אנחנו מבלים שעות רבות עם בני המשפחה, מכינים ארוחות ואופים עוגות, משחקים על משטח העבודה, עובדים עם הנייד, ואוכלים ארוחות משפחתיות יחד. לכן, היום בכל עיצוב של מטבח יהיה חשוב לקחת את כל אלה בחשבון ולהקנות לחלל מראה מזמין ומרשים במיוחד ובעיקר יעיל ונגיש.

כדי להשיג את המראה המרשים והמזמין, בפרט אם מדובר במטבח פתוח שכולל בתוכו את חדר האורחים, ניתן לעשות זאת על ידי משטחי שיש וחיפוי שיש שיעניקו מראה איכותי ונוחיות מרבית ולא ידרשו תחזוקה רבה. סוג השיש והגוון שלו הוא זה שיכתיב לנו את שאר האלמנטים בחלל כמו הארונות, הכיור, המידוף ועוד. הבחירה בשיש קיסר היא בחירה איכותית שרבים בוחרים בה. שיש אבן קיסר הוא שיש איכותי, בעל יתרונות רבים, שמקנה מראה יוקרתי ונחשק.

שיש קיסר מעוצב למטבח
שיש קיסר למטבח מחיר

היתרונות בשיש קיסר

לשיש קיסר יש מגוון רחב של גוונים וגם רמות גימור איכותיות. שיש קיסר ידוע בשל החומר הסינטטי ממנו הוא עשוי אך עדיין הוא מקנה מראה של אבן טבעית. מכיוון שהוא מיוצר מחומר סינטטי, הוא יכול לספק מגוון של משטחים לא אחידים וניתן ליצור בו צורות ייחודיות של משטחי עבודה או דלפקים. שיש קיסר למטבח נחשב לשיש עמיד והוא מספק תמורה יפה ביחס למחיר שלו. הוא ידוע כשיש שמחירו לא מופקע ועדיין מחזיק ביתרונות רבים ובמראה מיוחד שמשדרג את חלל המטבח.

מחירו של שיש אבן קיסר

כאמור לכל סוג של שיש יש מחיר משלו והטווח בין המחירים הוא גדול. לכן יש לכל אחד את האפשרות בחירה בשיש שמתאים לו הן במראה העיצובי שלו והן בתקציב ששם לעצמו. שיש אבן קיסר הוא שיש שעשוי קוורץ, שזה למעשה חומר סינטטי ולא אבן כמו סוגי שיש רבים אחרים. שיש קיסר נחשב לשיש חזק במיוחד ואף עמיד, הוא עמיד מול שריטות ועמיד בפני טמפרטורה גבוהה ופשוט לתחזוקה. יש לו מנעד סגנונות עיצוב, מגוון רחב של גוונים ודגמים והמחיר שלו נחשב למחיר יחסית לא יקר ביחס לסוגי שיש איכותיים אחרים. זאת הסיבה שהוא נחשב גם לשיש מבוקש במיוחד.
מחיר של מ"ר של לוח שיש יאמוד על 850 ₪ ממוצע. לפני כל רכישה של שיש קחו בחשבון שהשיש לא כולל התקנה שלו, שכן גם על ההתקנה יש לשלם.

מבצעים ודגמים

כמו כן, יש להסיק שגם בזמן מבצעים תוכלו למצוא שיש קיסר במחיר הרבה יותר זול. לשיש קיסר יש דגמים רבים מקולקציות קודמות שגם עליהם יהיה ניתן למצוא הנחות ומחירים אטרקטיביים. מומלץ לבדוק במקומות שמוכרים שיש אבן קיסר ולראות היכן עושים מבצעים וגם הבדלים בדגמים יכולים להוזיל מאוד את המחיר של השיש.

נשמח לסייע בכל נושא