איזה צבע שיש מתאים למטבח לבן מבריק

הצבע הלבן המסמל ניקיון, טוהר וניטרליות, הפך בשנים האחרונות לגוון מוביל בסביבת המטבח הביתי, כאשר יותר ויותר בעלי דירות ובתים בישראל בוחרים במטבח ביתי בצבע לבן. היתרונות הנלווים להתקנתו של מטבח לבן באים לידי ביטוי גם בנושא גודלו של המטבח הביתי העומד לרשותכם, כאשר מטבח לבן יוצר אשליה אופטית של חלל רחב ידיים גם במקרים בהם מדובר בשטח מטבח קטן יחסית.

אחד מהשיקולים הנלווים להתקנת מטבח ביתי בצבע לבן הוא נושא צבע השיש, כאשר חלק מהלקוחות מעדיפים ללכת על משטחי שיש למטבח בעלי גוונים מנוגדים ללבן וחלק מהלקוחות מעדיפים ללכת על משטחי שיש בגוונים בהירים. כך או אחרת, כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של צבעי שיש למטבח הלבן שכל אחד מהם יכול להתאים להעדפה האישית שלכם בנוגע להשלמת הטוהר הלבן בסביבת המטבח או ביצירת ניגודיות בין צבע השיש לארונות המטבח הלבנים.

שיש קיסר למטבחים ביתיים בצבע לבן

משטחי השיש הנפוצים ביותר בישראל הם משטחי שיש סינטטיים הכוללים בין היתר משטחי שיש קיסר, משטחי שיש דקטון, משטחי שיש קוריאן ועוד. משטחי השיש הסינטטיים, מותאמים לסביבת המטבח הישראלי מכיוון שהם מגיעים במבחר עצום של גוונים וטקסטורות היכולים להתאים לכל סגנון עיצובי של כל סוגי המטבחים.

ההיצע הגדול והמרשים של משטחי אבן קיסר  או כל משטח שיש סינטטי אחר, מאפשר לכם ליהנות מגוונים ייחודיים לצורך התאמת משטחי השיש למטבח לבן, וזאת גם במקרים בהם מדובר בארונות מטבח בצבע לבן מבריק ובוהק. במידה ואתם מעדיפים את הגוון המשלים את הצבע הלבן של ארונות המטבח, תוכלו למצוא משטחי שיש סינטטי בגוונים בהירים כגון קרם, שמנת וכדומה, כאשר מידת הבהירות של המשטח ניתנת להתאמה אישית על פי העדפותיכם האישיות.

מנגד, במקרים בהם אתם מעדיפים ללכת על צבעי משטח מנוגדים לבצע הלבן, תוכלו לעשות באמצעות משטחים כהים יותר מגוון אפור או אפרפר, דרך גוונים דומיננטיים כגון שחור, תכלת, ירוק טורקיז ועוד היצע מרשים של גוונים. חשוב לציין שכל אחד מסוגי המשטחים בכל גוון אפשרי, מגיעים עם טקסטורות שונות שגם אותן ניתן להתאים לגוון הדומיננטי של צבע המשטח המועדף עליכם.

בחירת שיש לבן למטבח לבן

מומלצת בכל אותם מקרים בהם מדובר במטבח גדול מימדים באופן יחסי, כאשר הקו הלבן השולט בסביבת המטבח מבדילה ומייחדת את אזור המטבח מיתר חללי הפנים.

בחירת שיש שחור למטבח לבן

מומלצת לאילו מבינכם המעוניינים לשדר יוקרה ואלגנטיות וליצור לעצמם מראה אקסקלוסיבי, כאשר הגוון השחור מותאם בעיקר למטבחים בסגנון מודרני.

בחירת שיש אפור למטבח לבן

מומלצת לאילו מבינכם המעוניינים לשמור על המראה הניטראלי של ארונות המטבח. ברוב המקרים, הגוון האפור של משטחי השיש מתכתב עם מטבחים בסגנון עיצוב קלאסי או מטבחים בסגנון כפרי.

 

נשמח לסייע בכל נושא