איך לבחור ריצוף ושיש לאמבטיה?

השלב הראשון של בחירת שיש לאמבטיה יהיה אפיון צרכים של הלקוח. אפיון זה יכלול מענה לשאלות כמו למשל מהו התקציב העומד לרשות הלקוח למטרה זאת, מהו סגנון העיצוב בו מעוניינים לחדר רטוב זה, מהן המידות של החדר, האם מדובר על חדר עם מקלחון אשר משמש כחלק מיחידת הורים או שמא מדובר על חדר בפני עצמו בבית, האם החדר ישמש ילדים, מבוגרים או את שני הקהלים. מהן המידות המדויקות של החדר, כמה דלתות יש בו, האם יש בו חלונות גדולים או קטנים, נקודות חשמל ומהו הציוד הסניטרי הקיים בו. לאחר שיהיו ברשותכם כל הנתונים הללו תוכלו להתחיל בשלב הבא, שלב בחירת שיש לאמבטיה. אפיון זה תקף גם לגבי בחירת ריצוף לאמבטיה.

בחירת שיש לאמבטיה

ראשית כל, חשוב שתהיו מודעים לכך שהגוון וצורת האריחים או הגוון והמרקם של אותו פרקט פולימרי שעמיד למים, אותו בחרתם לריצוף חדר האמבטיה, משפיעים על הנראות של חדר האמבט ועל ההחלטה באשר לשיש המתאים לאמבטיה. מסיבה זו ההמלצה היא קודם כל לבחור ריצוף או חיפוי כמו פרקט לרצפת החדר ורק לאחר מכן לעסוק בבחירת השיש המתאים לחדר זה. נכון להיום יש סוגי שיש שונים, כאשר כל שיש והייחוד שלו, הן מבחינת נראות והן מבחינת מאפיינים. חלק מהאפשרויות העומדות בפניכם: שיש אבן קיסר, שיש אינפינטי, שיש דקטון, שיש סנסה, שיש סליסטון, שיש אטלס פלן, שיש סאפיאנסטון ושיש אינפינטי. בחירת השיש תיעשה לאחר בחינת הפרמטרים הבאים והתאמתם לחדר האמבט שלכם:

הרכב החומרים בשיש. התהליך בו הוא נוצר. רמת וסוג העמידות שלו, רמת האטימות של השיש וסגנון הנראות של השיש. דברים נוספים אשר חייבים להיכלל בעת בחירת שיש לאמבטיה הינם בדיקה שאכן מדובר על שיש שמתאים לחדרים רטובים (חדר אמבטיה, חדר סאונה וכו'), שהשיש עומד בדרישות התקציב שלכם, שהוא מתאים באופן הרמוני לשאר הפריטים בחדר האמבט, שרמת הגימור שלו גבוהה וכמובן שיש עליו אחריות והוא מוצע במגוון רחב של גוונים ודגמים.

שיש לאמבטיה אפור

בחירת ריצוף לאמבטיה

בעשור האחרון רוב האנשים נחלקים לאלו שבוחרים ריצוף לרצפת האמבט אל מול אלו שמחליטים על פרקט לאמבטיה. שתי האפשרויות יכולות להיות נפלאות ולהפוך את חדר האמבטיה לאותו חדר בעל נראות יפהפייה כפי שתמיד רציתם. מה שחשוב לדעת הוא שבעבר הלא רחוק בחירת פרקט לא הייתה אפשרות וזאת משום שפרקט עץ לא התאים לחדרים רטובים (עץ מתנפח בעת מגע עם מים). כיום, יש אפשרות לקנות פרקט פולימרי אשר נראה כמו פרקט אמיתי, מבודד היטב וניתן לדרוך עליו גם בימות החורף הקרים. פרקט מעניק לחדר האמבט מראה מסוגנן, יוקרתי ומשרה אווירה חמימה וביתית.

נשמח לסייע בכל נושא