איך לבחור ריצוף ושיש לבית?

בחירת ריצוף לבית חדש, היא ללא ספק משימה מאתגרת, הרי ריצוף הוא אחד האלמנטים הדומיננטיים, המשפיעים ביותר על חזות ועיצוב הכולל של כל המרחב בחלל הבית. אם ברצונכם לרענן את הבית או לשנות אווירה בחלל, דבר ראשון עליכם להתחיל בבחירה נכונה של הריצוף. זירת עיצוב וסגנונות הריצוף, שינה את פניו ללא הכר בשנים האחרונות, ונראה כי האופציות הרבות בשוק מעט מקשות על בעלי הבית לבחור את אופי וסגנון הריצוף, אך כמובן שתמיד ניתן להיעזר באדריכלים ומעצבי פנים, על מנת שיסייעו לכם לבחור את סוג הריצוף המתאים בקפידה לאופי וסגנון הבית, וגם כזה שיאריך ימים בביתכם.

ריצוף שיש לבית

האופציה של ריצוף הבית עם שיש

חומר השיש, ידוע כחומר יוקרתי ביותר המגיע במגוון רב של גוונים ודקורציות מרהיבות וגם ידוע בחוזקו הרב ובעוצמתו הרבה על אווירת החלל. ריצוף לבית על ידי חומר שיש, הוא ללא ספק אחד האלמנטים הנפוצים בתקופה האחרונה, ונראה כי יותר ויותר בעלי בתים בישראל הבינו את היתרונות הרבים שבחומר השיש ופוקדים חנויות רבות ברחבי הארץ על מנת להתרשם ממגוון הדקורציות וכמובן לרכוש אריחי שיש שיעטרו את ביתם.

 

למה חומר השיש הפך לכל כך פופולרי?

את חומר השיש כולם מכירים מהמשטח הנמצא במטבח, אך משיש ניתן ליצוא מגוון יצירות מרהיבות שיעטרו את ביתכם. בנוסף לריצוף שיש, ניתן למצוא את משטחי השיש במקומות נוספים בבתים כמו – חיפויי קיר משיש, מדרגות משיש, רהיטים משיש, מדפים, דלפקים, כיורים משיש, ריהוט משיש, עמודי תמיכה המחופים בשיש ועוד אלמנטים רבים אותם ניתן לשלב בכל חלל ולקבל מראה יוקרתי מאין כמוהו.

שיש סנסה לבית

 

מגוון רב של עיצובים מרשימים כיד הדמיון

את חומר השיש היוקרתי, ניתן למצוא במגוון רב של טקסטורות מרהיבות, החל משילוב של נצנצים בתוכם, חתיכות של אבנים המשולבות בתוך אבן השיש ושלא לדבר על הגימורים המרשימים כמו למשל – גימר עגול, חד, מחוספס, ישר ועוד מגוון רב של סוגי גימורים שונים אשר ישאירו אתכם עם פה פעור. למעשה, כל שעליכם לעשות הוא – להגדיר תקציב ולגשת למשימת הבחירה.

נשמח לסייע בכל נושא