איך לעצב את המטבח – מבחירת המשטח ועד לבחירת הוילונות המושלמים

אם אתם רוצים לשדרג את מראה המטבח שלכם ולתת לו טאץ' מיוחד יותר, כל מה שאתם צריכים הוא לדעת מה בדיוק לשדרג. אין צורך להחליף את המטבח בשלמותו. ניתן לשדרג חלקים מסוימים ולהוסיף חלקים אחרים וכך לצור מטבח מושלם. איך עושים זאת? המשיכו בקריאת המאמר ותגלו בעצמכם.

היעזרו בבעלי המקצוע המתאימים

אם אתם לא מצליחים לחשוב איך לעשות את השדרוג או מה בדיוק להוסיף או לשנות, נסו להיעזר בבעלי מקצוע כמו מעצבי ומעצבות פנים. אתם לא תאמינו כמה הדבר ישתלם לכם. הם יוכלו לכוון ולמקד אתכם לגבי הדברים שיש לשנות או להוסיף. תוכלו בהתחלה לבקש רק ייעוץ ולראות מה המחיר שדורשים ואיך מתנהל כל התהליך.

שיש למטבח לבן מודרני

בחירת משטח למטבח

משטחים למטבח בדרך כלל מיוצרים משיש אבן קיסר, שיש קוריאן, שיש גרניט ושיש אוניקס. כל אחד מהמשטחים הללו עשוי מחומרים איכותיים והוא מיוצר ברמה גבוהה. כך שהוא עמיד לאורך שנים רבות. התחזוקה היא מינימאלית ויש לשמור עליו, על פי ההנחיות שיינתנו לכם, בעת הרכישה. יש מגוון של דוגמאות, סגנונות וצבעים למשטחים השונים. את בחירת הצבע והסגנון, תוכלו לעשות בעצמכם או באמצעות סיוע של מעצב או מעצבת פנים.

הוסיפו אי למטבח

אם יש לכם מקום במטבח, תוכלו להוסיף אי. הדבר יקנה לכם מקומות ישיבה נוספים, משטח עבודה וגם מקומות אחסון. בחרו משטח עבודה לאי, שיהיה לכם נוח לעבוד עליו. אם עיצוב המטבח שלכם נוטה לסגנון הכפרי, בחרו משטח עבודה מעץ ואילו אם לסגנון המודרני, בחרו משטח המיוצר מקוריאן או אבן קיסר.

צפו בדוגמאות של משטחי שיש למטבח

אבן קיסר במטבח

חיפוי זכוכית למטבח

את החיפוי תוכלו להתקין מתחת לארונות המטבח. זה מחליף את אריחי הקרמיקה שבדרך כלל מותקנים באזור הארונות. חיפוי ניתן לנקות בקלות וגם אם מצטבר עליו לכלוך, כל שיש לעשות הוא להעביר סמרטוט לח והחיפוי מתנקה בקלות. החיפוי מעניק צבע למטבח וניתן אפילו להזמין אותו עם הדפסים ודוגמאות שונות.

פרזול למטבח

אם אתם לא מחליפים את ארונות המטבח, כי הם במצב מצוין. מה שתוכלו הוא להחליף את הידיות שלהם. אתם לא תאמינו אבל החלפה של אלו, יכולה לשנות לחלוטין את מראה הארונות ולהעניק להם ייחודיות ויופי. הוסיפו גם צבע לדלתות הארונות או צפו אותן בפורמייקה והרי לכם שדרוג משמעותי במינימום הוצאה.

וילונות

תוכלו להתקין וילונות הצללה, כך שתוכלו לשחק עם עוצמת האור שנכנסת מחלון המטבח. תוכלו לצור מצב של חצי צל, מצב של אור מלא או מצב של חושך (זה מתאים בעיקר כאשר מתחיל להחשיך בחוץ ואתם לא רוצים שיראו מה קורה בתוך הבית או בחלל המטבח מבחוץ). וילונות מלבד היותם פונקציונאליים למטבח, מוסיפים גם יופי ומשדרגים אותו.

שורה תחתונה

בצעו את תהליך העיצוב בחוכמה. התמקדו קודם בדברים המשמעותיים שיוסיפו וישדרגו את המטבח. לאחר מכן, עברו לדברים הפחות משמעותיים. נצלו את התקציב שלכם כמו שצריך. אל תחרגו ממנו. אתם לא חייבים בבת אחת לשדרג את כל המטבח. התמקדו כל פעם בחלק אחר. כך יהיה לכם קל יותר מבחינת ההוצאות הכספיות. שיהיה בהצלחה!

נשמח לסייע בכל נושא