הלב של הבית – כך תעצבו מטבח מודרני

שמתם לב שבשנים האחרונות, עם ריבוי תכניות הבישול והאפייה שיש בטלוויזיה, המטבח שלכם הפך ללב הבית? כלומר זה לא המקום שרק מכינים בו אוכל, אלא גם המקום שבו מארחים אורחים, משפחה והמקום בו מקיימים ערבי בישול. אז מהם הטרנדים החדשים ואיך תוכלו לבחור את המטבח שיתאים לכם? כל התשובות מחכות לכם בהמשך.

תהליך העיצוב

לפני שאתם מזמינים את אנשי המקצוע מתחום השיפוצים, קודם כל מומלץ ורצוי להסתייע בשירותיהם של מעצבי פנים, שהינם בוגרי לימודי עיצוב פנים ויש להם ניסיון בתחום ובפרט בעיצוב מטבחים. אל תנסו לחסוך ולבצע את תהליך העיצוב בעצמכם. תסמכו על אנשי המקצוע ותנו להם להתאים לכם את הסגנון המתאים.

מטבח מודרני

קיימים המון עיצובים, סגנונות וטקסטורות. במידה ובחרתם איש מקצוע כמו מעצב או מעצבת פנים, עליכם להגיע איתם לחברות המטבחים ולבחור מה הכי מתאים לכם. קחו בחשבון שהמטבחים עשויים מחומרים שונים המשתלבים זה בזה כמו, זכוכית, אלומיניום, שיש ועץ. השימוש בעץ, שובר את המראה הדרמטי של החומרים האחרים ובכך מעניק תחושה של חום למטבח.

בחירה נכונה של מטבח מודרני

יש להגדיר את הצרכים של המשתמשים במטבח וכמו כן להתחשב גם במסגרת התקציב שהוגדרה. קחו בחשבון, אם תבחרו בחומרים איכותיים וחזקים, כך המחיר גם יהיה גבוה יותר. מה שכן, כדאי לכם לשלם מחיר גבוה יותר, כי חומרים כאלה רק יחזיקו זמן ממושך יותר ואתם תוכלו להנות מהמטבח לאורך שנים רבות. יש כמובן גם להתחשב במקומות האחסון ולבדוק אם ניתן ליישם פתרונות אחסון במידה ואין מספיק מקומות כאלה, יש לשלב גופי תאורה מסוגים שונים ובמידת הצורך גם לחשוב על פתרונות להטמעת מוצרי חשמל בחלקי המטבח הקיימים.

על תהליך העיצוב של מטבח חדש

בגלל שהמטבח הפך לחלל המרכזי כמעט בכל בית, יש לתת דגש נרחב לעיצובו. אחד מבין הסגנונות הנפוצים הוא הסגנון המודרני. מדובר על סגנון המשלב פתיחות ושקיפות והוא לא סתם זכה לשם "אופן ספייס" – כלומר חלל שמתחבר לשאר מרחבי הבית וניתן לראות מה מכינים ומה עושים במטבח בכל רגע נתון, כי אין מה להסתיר. הדבר מייצר אינטראקציות ותחושת זרימה בין כל דיירי הבית. ישנו גם שימוש באלמנטים כמו זכוכית, מתכת, עץ וקוריאן. השימוש באלה משדר חדשנות, ניקיון, סדר ויוקרה. יש גם שימוש בגופי תאורה, אותם יש לתכנן בכל מיני נקודות שונות במטבח.

צבע למטבח

הצבעים בהם משתמשים כאשר מדובר על עיצוב מטבח מודרני הם: לבן, גווני מוקה, שחור, גוונים של אפור וכמו כן גוונים של כסף ופליז. בזכות הצבעים הללו והשילוב שלהם, האחידות נשברת ועל כן נוצר מראה שהוא מצד אחד מינימליסטי ומצד שני עוצמתי.

שורה תחתונה

השקיעו בעיצוב המטבח שלכם. גם עיצוב מטבח יכול להעלות משמעותית את ערך הדירה שלכם. בחרו באנשי המקצוע הכי מתאימים, עם ניסיון ומקצועיות ואתם יכולים להיות רגועים שעבודת השיפוץ ובפרט העיצוב, יצאו מושלמים ולשביעות רצונכם.

נשמח לסייע בכל נושא