חשיבות התאמת השיש לרהיטי המטבח

רהיטים הם האלמנטים שהכי משפיעים על העיצוב והנראות של המטבח. כמובן שגם השיש הוא חלק ניכר ומהותי בעיצוב המטבח כחלק מפריטים נוספים, לכן חשוב מאוד להתאים את השיש ליתר הרהיטים על מנת להפיק עיצוב מושלם עבור המטבח שלנו. על מנת לעשות זאת נכון, ריכזנו עבורכם מספר טיפים עבור סוגי הרהיטים שיש לשים עליהם דגש על מנת לקבל תמונת מטבח מושלמת.

שילוב אקססוריז על גבי השיש

טרנד חדש בעיצוב הבית שנכנס אלינו כבר לפני מספר שנים הם האקססוריז. פריטים קטנים שעושים הבדל גדול. אפשר לשלב מספר פריטי נוי על גבי השיש על מנת להוסיף למראה שלו ושלא יראה משטח ריק. התאמת הצבעים בין האקססוריז לשיש מהווה נקודה חשובה על מנת להפיק מראה מושלם של השיש ולקבל את מירב העיצוב ממנו. למשל, אפשר לשלב אגרטל או עציץ יפה עם סט מעוצב של סוכר, קפה ותה או כל פריט מגניב שעולה לכם בראש  ,וכמובן שחשוב להקפיד על התאמת צבעים בין הפריטים.

כיסאות בר הנמצאים בסמוך לשיש

הרהיט שהכי קרוב וסמוך לשיש הוא כמובן כיסא בר. כמעט בכל מטבח חדשני היום יש גם שיש באמצע המטבח שקרוי גם "אי", וכמובן הוא לא מושלם ללא שילוב מספר כיסאות בר לצדו. הקרבה ביניהם מהווה נקודה קריטית וחשובה בבחירתם ובהתאמה ביניהם. בחירת כיסא בר למטבח צריכה להתבצע באופן מוקפד על מנת לקבל אי מושלם. צריך להקפיד על בחירת צבעים נכונה, סנכרון בין חומרי הגלם שלהם והתאמת גובה הכיסאות לשיש. כמו למשל, אם השיש על גבי האי הוא פורניר עץ אלון וגובהו 90 ס"מ (גובה סטנדרטי), נצטרך להתאים לו כיסאות בר כפריים מעץ בהתאם שגובה המושב שלהם הוא 65 ס"מ. אם השיש הוא עשוי גרניט פורצלן, נצטרך להתאים רהיטים מודרניים שעשויים ממתכת או פלסטיק.

ארונות ומגירות המטבח

הפריטים הבולטים והדומיננטיים ביותר במטבח הם כמובן הארונות והמגירות, מכיוון שיש הרבה כאלה בחלל המטבח. גם עבורם, חשוב מאוד להקפיד על התאמת צבע מתאים ביניהם. אם הארונות יהיו בסגנון מודרני, יהיה חשוב מאוד גם שהשיש יהיה מודרני, למשל, שיש גרניט פורצלן יהיה פתרון מעולה עבור מטבח מודרני.

מוצרי חשמל תואמים לשיש

כיום מוצרי החשמל הם לא רק לצורך שימוש, היום גם מקפידים על עיצוב מרשים שלהם. למשל, יש מקררים מדליקים עם אורות וצבע חיצוני מיוחד שרצוי מאוד להתאים אותו בצבעיו לצבע השיש. פריט החשמל המהותי והחשוב ביותר שיותאם לעיצוב השיש הוא כמובן מכשיר המים שהיום נפוץ מאוד בבתים. הוא הפריט הכי קרוב לשיש מכיוון שנמצא עליו. התאמתו לשיש יהיה חשוב מאוד מבחינת עיצוב, לכן רצוי מאוד להקפיד שיהיו בצבעים שיתאימו אחד לשני (לאו דווקא אותו צבע). כיום למכשירי המים יש גם צבע 'נירוסטה', שיכול להתאים מצוין לשיש למטבח מודרני.

לסיכום

אין ספק שכל אחד מאיתנו רוצה תמונת מטבח מושלמת, התאמה של הרהיטים, הפריטים והשיש אחד לשני יהוו נקודה חשובה על מנת לקבל זאת. חשבו היטב איך אתם רוצים שהמטבח שלכם יראה לפני בחירת הרהיטים והשיש, ואם אתם מתקשים בכך, ניתן לפנות למעצב\ת פנים שיוכלו לסייע לנו בנושא.

נשמח לסייע בכל נושא