טיפים חשובים לעיצוב פנים באבני שיש

עיצוב באבני שיש היא פרקטיקה פופולארית בעולם עיצוב הפנים, ויכולה לקבל מגוון רחב של צורות ושימושים בהתאם לתכנית העיצוב ובהתאם לאופן בו משולבות אבני השיש בתוך מכלול העיצוב הכולל. כאשר מדובר למשל על עיצוב אגן ה אמבטיה באמצעות אבני שיש, מדובר בדרך כלל על אבני שיש זעירות, דמויות פסיפס, המורכבות זו לצד זו ויוצרות אפקט מדהים של פסיפס צבעוני. לעומת זאת, כאשר מדובר על עיצוב קיר, משטח גדול או שטח רצפה, המונח אבני שיש מתייחס לאבנים גדולות יותר, בכל מידה שהיא, המיועדות ליצור אפקט אחר לחלוטין שאינו דומה כלל לפסיפס.

עיצוב אבני שיש

לפני שמחליטים, מספר טיפים בנושא אבני שיש לעיצוב פנים

בין שכך ובין שכך, כאשר אתם עושים שימוש באבני שיש לצורך עיצוב פנים, ישנם מספר טיפים שאתם רוצים לתת עליהם את הדעת לפני שאתם מקבלים החלטה:

1. שיש הוא מונח גג הכולל בתוכו סוגים רבים של שיש, חלקם טבעיים וחלקם מיוצרים בתהליכים מלאכותיים. אבני שיש טבעיות הן בעלות חן ייחודי שקשה להתעלם ממנו, ומצד שני חסרה בהן הגמישות העיצובית שניתן לייצר בתהליך מלאכותי. בהיבט זה חשוב להקשיב לתחושות שלכם כאשר אתם מביטים בכל אחד מסוגי השיש, ולבחון מה הוא סוג השיש שמרגש אתכם יותר, ולא רק זה שנראה לכאורה טוב יותר.

2. לפני שאתם ניגשים לחנות או לאיש המקצוע שיכין לכם את אבני השיש, אתם רוצים להחזיק בידיכם תכנית עיצוב פרטנית, ובעדיפות כזאת שבוצעה על ידי איש מקצוע מעולם עיצוב הפנים, ובה מפורטים כל הפרטים אודות אבני השיש הדרושות לכם לרבות מידות, גוונים, שילובי צבעים, שילוב האבנים במרחב, כמויות, סוגי שיש וכדומה. אם המשימה הזאת נראית לכם מורכבת, והיא אכן כזאת, אתם רוצים לשכור איש מקצוע שיבצע עבורכם את העבודה.

3. לאורך כל התהליך כדאי להתלוות על ידי איש מקצוע שיוכל להנחות אתכם לא רק בהיבטי העיצוב אלא גם בהיבטים מבניים ופונקציונליים. אבני שיש המותקנות מעל גובה פני הקרקע יכולות לייצר סיכון, שאולי כלל אינכם מודעים לו בשלב הבנייה, אך הוא קיים. סיכון זה יכול לבוא לידי ביטוי כאשר אתם עושים שימוש באבנים גדולות וכבדות מדי על פני משטח שאינו מסוגל להחזיק אותן לאורך זמן בצורה בטוחה. איש מקצוע בתחום אדריכלות ועיצוב פנים יוכל להנחות אתכם בעניין זה, וגם לוודא שחיבור האבנים למשטח מתבצע בצורה הטובה ביותר האפשרית.

4. לפני שאתם מקבלים החלטה, וודאו שאתם נחשפים לכמה שיותר אפשרויות באמצעות ביקור בחנויות רלוונטיות, סקירת קטלוגים במגזינים ובאינטרנט ובכל צורה אחרת אפשרית. האפשרויות הן רבות מספור, וכאשר מדובר על עיצוב פנים באמצעות אבני שיש, שלמות היא לא מילה גסה. בכל תוצאה שתתקבל, אתם רוצים לוודא שתוכלו אכן להרגיש את השלמות הזאת עד תום.

נשמח לסייע בכל נושא