יתרונות שילוב שיש קוריאן במטבח ביתי

כיום, המטבחים שונים כליל מהמטבחים של פעם. לא רק שאנו מצפים מהם להיראות אטרקטיביים ופונקציונאליים, הם גם חלק אינטגראלי ממכלול חזות הבית כולו.

מטבח הוא לב ליבו של הבית, ולכן חלל שכזה ראוי שיקדישו לו את מלוא תשומת הלב. בשנים האחרונות הולך ורווח שימוש רב בשיש קוריאן במטבח. למעשה, זה חומר כה ייחודי ונח שניתן להשתמש בו בכל חלל אחר, מציפוי קירות ועד לשימוש באלמנטים של קוריאן למשטחי המטבח.

קוריאן במטבח שלכם

הקוריאן, המצאה אמריקאית, הוא חומר על בסיס פלסטיק עמיד במיוחד. השימוש בקוריאן הופך לפופולארי יותר בגלל המראה הזוהר והיוקרתי שהוא מעניק ואפשרויות העיצוב הרבות שלו. השימוש בקוריאן מתאים לפינת עבודה במטבח או משטח אסתטי של אי במטבח עליו מוגש האוכל. השטחים בשיש הקוריאן עמידים מאוד ומקנים מראה חלק, אלגנטי וצח. המראה שלו משתלב מעולה לצד הכיור, כיריים, הברזים וכל ציוד והאלמנטים החשופים שנמצאים בכל מטבח.

מטבח מעוצב

מטבחים מעוצבים הם כיום טרנד לוהט, כל מי שבונה או משפץ את המטבח ושוכר את שירותיו של מעצב מנוסה שיעצב עבורו את המטבח המושלם, מומלץ להזמיןעבודות שיש מבית שיש שגב ולעשות שימוש בשיש קוריאן למשטחי המטבח, קוריאן למטבח הופך את המקום החשוב ביותר בבית לחלל בעל מראה מזמין וחמים שכל בני המשפחה ירצו להתכנס סביבו יחד.

אחד השיקולים להשתמש בשיש קוריאני הוא שמדובר בחומר קשיח ועמיד הוא מסוגל לשרוד כל רמת חום ושריטות של סכיני המטבח. יתרונותיו מתאימים לכל סוגי המטבחים ממודרניים וגדולים ועד לקטנים וקומפקטיים. אין ספק שקוריאן מהווה מענה מושלם בסטנדרט גבוה לכל משטחי מטבח.

לסיכום

כשמעוניינים לעצב מטבח חשוב לזכור שאנחנו נוטים לשהות בחלל הזה זמן רב ומשתמשים בלא מעט מכשירים וכלים לכן הוא מוכרח להיות מאוד פונקציונלי ונעים לשהייה ועבודה. גם אחרי שהתעייפנו מהבישולים והגיע שלב הניקיון המעייף רצוי שהמלאכה תהייה קלה ופשוטה ונצליח להגיע במהירות לחזות נקייה במטבח. באמצעות השימוש בשיש קוריאני תצליחו ליישם את כל הצרכים הללו ועדיין לשמור על רצף עיצוב הרמוני במטבח.

המאמר נכתב בחסות חברת הרודס מטבחי איכות – http://www.herods-k.co.il

נשמח לסייע בכל נושא