כל הטרנדים לשיש למטבחים לשנת 2023

שיש הוא כיום טרנד בעיצובי מטבחים, הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר לשימוש במטבח ומספק מגע יוקרתי ועדיין פרקטי. במאמר שלפניכם ריכזנו מספר טרנדים לשיש עבור המטבח הביתי או העסקי שלכם, תוכלו למצוא במאמר זה את המגמות הבולטות, הסגנונות השונים לשיש ועוד.

שיש למטבחים תעשייתים

מטבחים תעשייתיים גם הופכים פופולריים יותר ויותר בגלל המראה המלוטש והמודרני שלהם. אחד המאפיינים שמגיעים עם מטבח תעשייתי הוא משטחי שיש. ישנם סוגים שונים של שיש לבחירה – שיש קיסר, שיש דקטון, שיש לבן, שיש אינפיניטי, שיש סנסה, שיש אטלס פלאן ועוד.
אחד היתרונות בשימוש של שיש למטבח שלכם הוא שאתם יכולים להשתמש בו בכל ערכת הצבעים והוא פשוט תמיד ייראה אלגנטי.

איך לבחור שיש למטבח?

אם אתם מתכננים לעשות שיש למטבח, יש הרבה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון בבחירת משטחי העבודה למטבח שלכם.
הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא עיצוב החלל. השיש יכול להגיע בצבעים ובמרקמים שונים, לכן כדאי שתוודאו ותבחרו מראש איזה צבע ישלים את עיצוב המטבח שלכם.

הדבר השני שעליכם לבדוק הוא עמידות השיש, כדאי שתבדקו את סוג החומר שממנו עשוי השיש ותוודאו שאכן השיש נחשב לחזק ועמיד – דבר שימנע מכם להחליפו מוקדם מן הצפוי בגלל נזקים או שריטות משימוש יומיומי.
דברים נוספים שכדאי לכם לקחת בחשבון הם כמובן התקציב שיש ברשותכם, מהי התחזוקה שתצרכו לבצע והתדירות, האסתטיקה ועוד.

להלן רשימה של משטחי שיש שכדאי שתכירו במידה ואתם מעוניינים לרכוש שיש למטבח שלכם:

שיש קיסר

שיש אבן קיסר מיוצר מחומרי גלם אשר מכילים קוורץ טבעי. חומר גלם זה נחשב לאחד החומרים החזקים בטבע אשר מבטיחים עמידות ואיכות גבוהה עבור משטחי השיש.
שיש קיסר מתאים לרוב למטבחים, ריצופים, חיפויים, אמבטיות ועוד עצם היותו חומר חזק ואיכותי.

שיש קיסר

שיש דקטון

משטח שיש דקטון הוא משטח גרניט פורצלן. משטח שיש זה נחשב ליוקרתי בעיקר בגלל מראה העיצובי הייחודי שלו. אחד היתרונות הבולטים של שיש DEKTON הוא שהשיש עמיד לחום וגם בפני שריטות, כתמים וסדקים וללא ספק הוא אחת הבחירות הכי מומלצות עבור שיש למטבח.

שיש דקטון

שיש אינפיניטי

שיש Infinity פורצלן הוא המותג האיטלקי הפופולרי אשר נחשב למשטח הבולט והנפוץ בקרב המטבחים המודרניים. כמו כן, שיש זה עמיד בפני שריטות ועמיד גם לחום כך שניתן להניח עליו סירים וכלים חמים מבלי חשש. משטחי השיש של אינפיניטי מתאפיינים ברמת גימור גבוהה ומגיעים במגוון צבעים ומרקמים מדהימים.

שיש Infinity פורצלן

לסיכום

כיום יש היצע רחב של סוגי שיש איכותיים למטבחים. בין אם אתם מתכננים לרכוש שיש למטבח תעשייתי או למטבח האישי שלכם כדאי שתעשו מחקר מעמיק לגבי סוגי המשטחים השונים שיש כיום ותוודאו מהם כל האפשרויות המוצעות לכם עבור כל משטח שיש.

נשמח לסייע בכל נושא