עיצוב פנים כפרי: טיפים לבחירת שיש למטבח

עולם עיצוב המטבחים מפעם לפעם משנה את פניו ואל מגרש המשחקים נכנסים טרנדים חולפים, חלקם תופסים וחלקם נעלמים כפי שהם הגיעו. עיצוב פנים כפרי, הוא ללא ספק מגמה שלא הולכת להיעלם בקרוב, אלה מגמת עיצוב שנמצאת כאן כדי להישאר ומידי פעם היא משתבחת על ידי כניסה של אלמנטים חדשניים ההופכים את העיצוב הכפרי למודרני ועדכני.

העיצוב הכפרי יהיה חמים ונעים, ממש כמו שכל בית צריך כדי שדייריו יחושו ביטחון. המראה החמים יתאפיין בגוונים חמים, חומר עץ דומיננטי ולאחרונה גם נגיעות בגוונים לבנים שהופכות אותו לשלוב מעניין בין המראה הכפרי המשובח של פעם לבין המראה הקלאסי הנפוץ כיום. האתגר בעיצוב הכפרי, הוא דווקא עיצוב המטבח, המשמש לב ליבו של חלל הבית ובוא אנו נמצאים לא מעט.

שיש למטבח בצבע שחור

 

מטבח כפרי מושלם מתחיל מתכנון מקצועי

עיצוב פנים כפרי באופן כללי הוא די מורכב, כיוון שהוא מכיל אלמנטים רבים החוברים יחד לידי המראה המיוחל, ולכן בבואנו לעצב מטבחים כפריים, עלינו לקחת בחשבון מספר היבטים שיקנו לו את המראה המושלם.

נתחיל בבחירת שיש למטבח בבית כפרי – לשיש יש השפעה רבה על הנראות הכללית של המטבח ועליו אנו עמלים לא מעט בעת בישול ואפייה, ולכן יש לבחור בצורה נכונה את השיש. סוגי השיש המתאימים למטבח כפרי הם – שיש דקטון, שיש גרניט, שילוב כיורי שיש, שיש קיסר וכו'. חשוב לשים דגש על התאמה נכונה של השיש ולהקפיד על הפרמטרים הבאים:

מרקם השיש (עדיפות למרקם אחיד ולא מחוספס)

במידה וארונות המטבח הן בגוון בהיר בחרו שיש כהה וכך גם ההפך.

בחירת שיש איכותי העומד בסטנדרטים ותווי איכות.

מחיר אטרקטיבי, כאשר ההמלצה היא להשוות בין החנויות כיוון שייתכן ויהיו פערים משמעותיים במחיר.

לאחר בחירת שיש למטבח כפרי, יהיה עליכם לבחור ארונות מטבח התואמים לשיש למטבח במראה כפרי הצבעים במטבח כפרי יהיו לרוב גוונים חמים כדוגמת חום, אפור כהה, גווני עץ שונים, בז', לבן שמנת ועוד. המטרה היא לשלב בין הגוונים החמים לגוונים הבהירים כדי לפתוח את החלל ולהקנות לו מראה מיוחד.

נשמח לסייע בכל נושא