שיפוץ שיש למטבח מעוצב

מטבחים מעוצבים ללא ספק נקבעים על פי רמת העיצוב והגימור של המטבח וכמובן גם במראה השיש שהוא האלמנט המרכזי בעיצוב המטבח. השיש למעשה משמש גם מבחינה דקורטיבית לעיצוב, אך כמובן גם כמשטח  עבודה פרקטי היעיל לצורך עבודה מהירה ומרווחת בעת בישול ואפייה. מאחר והשיש הוא אחד האלמנטים המרכזיים במטבח, נראה כי לא מעט אנשים משקיעים רבות בעת בחירתו בחירתו ואפילו אנשים שמעוניינים לרענן את המטבח שלהם משלבים פריטים דקורטיביים כמו: כסאות בר, ידיות לארונות המטבח או פשוט מחליפים את צבע השיש לצבע דומיננטי ונועז ומקבלים מטבח מעוצב ,ייחודי ומרשים.

ראשית, חשוב להכיר את סוגי השיש וללמוד את יתרונותיהם, על מנת לדעת כיצד לבצע בחירה נכונה. האופציות בשוק הן מגוונות וביניהם ניתן למצוא את החומרים הבאים: שיש קיסר, שיש חברון, גרניט וקוריאן.

שיפוץ שיש למטבח

אלה הם למעשה ארבעה סוגים מובילים

שיש מאבן קיסר

זהו שיש פופולרי יותר בישראל, הוא חזק ועמיד, הוא זול יחסית לחומרים אחרים, ניתן לעצב אותו בעיצובים מרהיבים והוא דוחה כתמים. מצד שני, החסרונות שלו – שכל שריטה קטנה עליו היא בולטת, כך שמומלץ לא לחתוך ישירות על השיש אלה בעזרת קרש חיתוך.

שיש חברון

גם הוא פופולרי ומתחרה בשיש קיסר. הוא ידעו כחומר חזק ועמיד וזול יותר בכל חומר אחר. אך החסרונות שלו הם – יש לבצע ליטוש של השיש כל כמה שנים, מכיוון שהוא צובר כתמים יותר ממשטחים אחרים.

שיש גרניט

הוא נחשב לשיש יוקרתי ביותר ואסתטי ומתאים למטבחים מעוצבים בסטייל מודרני. הוא אינו צובר לכלוך וכתמים ואינו נשרט עקב חיתוך על השיש. אך החיסרון שלו שהוא פחות חזק ויותר שביר בעיקר בקרב צבעים בהירים.

שיש קוריאן

הוא שיש אקסקלוסיבי המבוקש ביותר בתעשיית המטבחים המודרניים והוא בעל מראה יוקרתי ומרהיב לעין. שיש קוריאן הוא קל ביותר לניקוי, אינו משאיר סימנים, אינו משאיר חיידקים בשל היותו חומר  ללא נקבוביות והוא חזק ועמיד לאורך שנים רבות. החסרונות שלו הם – הוא משאיר כתמים ביחס למשטחים אחרים, הוא מבין החומרים היקרים ביותר בתעשייה, אך היופי שלו שווה את המחיר.

נשמח לסייע בכל נושא