שיש אבן קיסר – הפיתרון האידיאלי למשטחי עבודה במטבחים

משטחי העבודה במטבח נחשבים לאזורים הפעילים ביותר בכל מטבח שני ובדרך כלל מתאפיינים במעין אקלים הפכפך ואטמוספרה קיצונית. שיש הוא מבין החומרים הפופולאריים ביותר שמשמשים כיום לא מעט אנשים בחלל המטבח כמשטחי עבודה מהימנים. יש להביא בחשבון מספר פרמטרים מרכזיים, כאשר בוחרים שיש למטבח וביניהם: התאמת הצבע והגוון של המשטח לשאר האלמנטים הדומיננטיים בחלל, פעולות תחזוקה הנדרשות לשם שמירה על הצבע של השיש, הברק הטבעי שלו וחזותו המרשימה וכמה מאמץ זה דורש.

משטחי שיש אבן קיסר שחור

בחירת משטח עבודה למטבח

להלן כמה תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר במסגרת בחירת שיש למטבחים. אחד האלמנטים הבולטים בחלל המטבח הוא משטח העבודה אשר מכתיב בצורה המשמעותית ביותר את המראה, התחושה והטון הכללי במטבח. לנוכח דברים אלו, אנשים רבים נוטים להעדיף, בעת הבחירה של משטח עבודה מסוים למטבח, דווקא את אלו שנראים היטב באולמות התצוגה. העדפה זו לא אחת מגיעה על חשבון הפונקציונאליות של משטח העבודה שבאה להבטיח כי מדובר במוצר שיוכל להאריך ימים ולשרת את משתמשיו נאמנה.

כיור שיש

עמידות זה שם המשחק

משטחי עבודה למטבח חייבים להיבחר אם כן על בסיס כושר העמידות שלהם בפני מגוון המשימות שאליהם נועדו. שיש אבן קיסר הוא בחירה אולטימטיבית מכיוון שנחשב לעמיד בפני שריטות של סכיני חיתוך, עמיד בפני חום של סירים לוהטים או כוסות תה רותחות, איננו סופג נוזלים שעלולים להכתים ולכלכך את המשטח וכן הלאה. מכיוון שהמטבח כאמור מתאפיין באקלים הפכפך, ישנו צורך לוודא כי חומרי הגלם של משטח העבודה עמידים, היום ישנן מטבחים איכותיים אשר בעלי משטחי עבודה עמידים. כיום לנוכח התפתחות הטכנולוגיה, אנו זוכים ליהנות משפע של פתרונות בדרגות עמידות שונות.

פתרונות טכנולוגיים מצוינים

כל הפתרונות הללו מספקים מענה הולם המשלב בין עיצוב עכשווי ותכונות טכניות מסוימות כמו למשל גמישות, חוזק ועמידות. מאפיינים אלו נועדו לאפשר לדיירי הבית להתמודד בצורה נוחה ופשוטה יותר עם תנאים קיצוניים כגון שריטות, כתמים, חום וקור. שיש אבן קיסר מספקת את כל היתרונות הללו ואיננה מגיעה עוד אך ורק בצורתה הטבעית. משטחי השיש הטבעי נחשבו בעבר לפיתרון היחיד כמעט למשטחי עבודה במטבח. אולם אלו חייבו לא מעט עבודות תחזוקה בתדירות גבוהה במטרה להבטיח לטווח הארוך את המראה הממורק.

שיש קיסר למטבחים

חזרה אל הטבע

משטחי השיש הטבעי בנוסף נטו לעתים להישבר באזור הדפנות. ניתן לציין אלטרנטיבות נוספות בתחום כמו נירוסטה, עץ בוצ'ר וכדומה שנראים מאד יוקרתיים אך בכל זאת נוטים גם הם להישרט ולאבד את המראה המלוטש שלהם במשך הזמן. על מנת לספק פיתרון ראוי למגמה של החזרה אל הטבע, חברת אבן קיסר פיתחה סדרה טבעית של שיש אבן קיסר הכוללת מבחר עשיר של משטחים שנעשו בהשראה של אבנים טבעיות עם חזות של נימים ועורקים. משטחים אלו ניחנו גם בחוזק רב ועמידות מפני נזקים שונים.

צפו בקטלוג שיש אבן קיסר המלא

נשמח לסייע בכל נושא