שיש קוריאן – ייחודי במראה ובפונקציונאליות

שיש למטבח הוא בעל חשיבות פרקטית ועיצובית
כאשר אנחנו מתכננים מטבח, אחד מהדברים הראשונים שיש להחליט לגביהם הוא שיש למטבח. הסיבה לכך היא שמבחינה עיצובית, שיש למטבחים הוא אחד מהאלמנטים המרכזיים ביותר במרחב. בבתים מודרניים, המכילים מטבח ללא מחיצה מהסלון, החשיבות של שיש מעוצב למטבח היא רבה אפילו יותר. מעבר לחשיבות העיצובית, אשר דורשת מכם לתכנן את המטבח מסביב לשיש ולא ההיפך, שיש למטבח הוא בעל חשיבות פרקטית שאסור לזלזל בה. השיש צריך לאפשר לכם לא רק לעבוד בקלות ובנוחות, אלא גם להיות אלמנט שמזמין אתכם וגורם לכם לרצות להיות במטבח ולבשל. השילוב של המרכיב העיצובי עם המרכיב הפרקטי הם אלו שהופכים שיש למטבח לאיכותי במיוחד. שיש קוריאן הוא דוגמא לשיש כזה.

מהם היתרונות של שיש קוריאן למטבח?

שיש קוריאן הוא לא אבן טבעית. מדובר בחומר סינטטי המיוצר בתהליכים מתקדמים, ומורכב מפולימר מתקדם משולב עם חומרים נוספים. שיש קוריאן למטבח הוא בעל יתרונות רבים, הכוללים בין השאר:

• מראה: שימוש בשיש קוריאן יעניק לכם מטבח מעוצב במראה מודרני. היום, הרבה מהדרישות העיצוביות של שיש למטבח נוגעות לניקיון של השיש, ולמראה בוהק למטבח. שיש קוריאן יכול להגיע במגוון עצום של צבעים, ובמרקמים רבים לבחירתכם.

• גמישות עיצובית: בשונה משיש העשוי אבן טבעית, שיש קוריאן מאפשר לכם הרבה יותר משחק עם המראה של השיש שלכם. תוכלו לתכנן ולרכוש שיש קוריאן למטבח המכיל בתוכו שקעים ייעודיים לסבון, ולהתאים את צורת השיש למרחב שיש לכם בקלות.

• מחיר משתלם: מאחר ומדובר במוצר סינטטי ולא באבן טבעית, ניתן בהחלט להשיג שיש קוריאן במחיר זול בהרבה מהמחיר שהייתם משלמים על אבן טבעית בעלת תכונות דומות.

• ניקיון ותחזוקה: שיש קוריאן איננו דורש תחזוקה מיוחדת, וניתן לנקות אותו כמעט עם כל החומרים ותכשירי הניקיון הקיימים בשוק, בלי צורך לרכוש חומרים ייעודיים במיוחד.

• עמידות: בשונה משיש טבעי, או משטח דקטון למטבח, שיש קוריאן עשוי להיפגע אם תנסו לחתוך עליו ישירות, או להניח עליו סירים או תבניות חמים. עם זאת, יכולת העיבוד הקלה של השיש באה לעזרתכם גם במקרה זה. במידה והשיש יינזק, בעל מקצוע יוכל לשייף אותו ולהחזיר את המצב לקדמותו בצורה מושלמת.

ההצעה הזולה ביותר היא לאו דווקא הטובה ביותר

רכישה של שיש למטבח היא יקרה, וכאשר אנחנו מגיעים אליה לאחר הוצאות רבות על תכנון ושיפוץ הבית הנטייה שלנו היא לרכוש את המוצר הזול ביותר. מדובר בטעות חמורה, אשר עשויה להשפיע על השימוש שלנו במטבח שנים רבות קדימה. כאשר אתם רוכשים שיש קוריאן, חשוב מאוד לרכוש מוצר איכותי, אשר יוצר במפעל בעל שם עולמי, וסופק לכם על ידי בעל עסק עליו אתם סומכים. זכרו ששיש קוריאן, לעומת שיש טבעי וגם לעומת משטח דקטון סינטטי, הוא לרוב בכל מקרה בעל מחיר משתלם ואל תנסו את מזלכם.

נשמח לסייע בכל נושא