איך לבחור נכון שיש למקלחת ב2021? מה חשוב לבדוק

בונים? משפצים? מחפשים אחר שיש למקלחת? במאמר שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי לכם בכל הנוגע לבחירת שיש לחדרי הרחצה.

חדר הרחצה הוא אחד מאזורי המגורים המפנקים ביותר בסביבת המגורים המודרנית, וככזה, רבים מאיתנו מקדישים מחשבה יצירתית ומשאבים כלכליים לצורך בנייתו של חדר רחצה מפנק וכיפי. תכנון חדרי רחצה ואמבטיה, אומנם מחייב אתכם להתייחס לגודל החלל העומד לרשותכם, אך באמצעות אלמנטים שונים תוכלו לייצר את האווירה המושלמת עבורכם בחדרי הרחצה. אלמנטים אלו כוללים בין היתר את סוג המקלחון ו/או אמבט, הסגנון העיצובי של ארונות האמבט, כיורי הרחצה, וכמובן סוג השיש אותו תבחרו לצרכי חיפוי קירות ורצפת חדר הרחצה.

סוגי שיש למקלחת

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול ומרשים של משטחי שיש למקלחת, כאשר המכנה המשותף לכולם היא העובדה שמדובר במשטחים קטנים יותר מאילו אותם אנו רוכשים לסביבת המטבח. בין יתר סוגי השיש המיועדים לחדרי רחצה ואמבטיה המוצעים לכם כיום תוכלו למצוא:

שיש סינטטי

שיש למקלחת המיוצר באופן סינטטי ומתאפיין בעמידות גבוהה לאורך זמן. בקטגוריה זו תוכלו למצוא בין היתר משטחי שיש קיסר לאמבטיה, משטחי שיש דקטון, משטחי שיש אינפינטי למקלחת ועוד.

שיש גרניט

שיש איכותי לחדרי רחצה המתאפיין בצפיפות גבוהה ורמת ספיגה נמוכה מאוד. שיש מסוג זה מגיע בעיקר בגוונים כהים, וזאת בניגוד למשטחי שיש סינטטי המגיעים בכל גוון אפשרי. יחד עם זאת, תוכלו למצוא שיש דמוי גרניט (גרניט פורצלן) המגיע במחבר עשיר של דגמים, צבעים וטקסטורות, אך מנגד הוא נחשב "לשברירי" יותר מהגרניט.

בחירת שיש לאמבטיה – מה חשוב לבדוק?

בדומה לבחירת שיש לסביבת המטבח, גם בחירת שיש לאמבטיה, מומלץ שתעשה בהתאם לעמידתו של המשטח מפני לחות. כידוע, חדר הרחצה הוא אחד מהחללים הלחים ביותר בסביבת המגורים, ולכן, קיימת חשיבות לבחירת סוגי שיש בעלי עמידות ללחות. סוגי שיש אשר אינם עמידים ללחות (כגון: אבן גיר ושיש חברוני) עלולים להיסדק לאורך זמן ובדרך כלל מופיעים עליהם כתמי לחות ההורסים את יופיו של המשטח.

כיצד מתאימים שיש לאמבטיה ?

התאמת שיש לחדר הרחצה חייבת להיעשות בהתאם לסגנון העיצובי של המשטח ובהתאם לאווירה אותה אתם רוצים לייצר בחלל החדר. כל סוגי השיש המיועדים לחדרי רחצה (שיש גרניט, גרניט פורצלן, שיש סינטטי) הם סוגי משטחים עמידים ללחות וכל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הדגם המועדף עליכם ביותר בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם.

התקנת שיש באמבטיה

כאשר מדברים על רכישת שיש לאמבטיה מדברים בדרך כלל על מחיר המשטח פר מטר, כאשר המחיר איננו כולל בתוכו את עלויות התקנת המשטחים. לפיכך, קיימת חשיבות לבדיקת המחיר להתקנת השיש פר מטר, כאשר ההמלצה שלנו היא לשכור את שירותיהם של מתקיני שיש מקצועיים ומיומנים.

נשמח לסייע בכל נושא