כל מה שצריך לדעת על החלפת שיש למטבח

משפצים את המטבח שלכם? מעוניינים להחליף את השיש? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על החלפת שיש למטבח, על מנת שתדעו לעשות את זה נכון ותוכלו ליהנות מהמטבח שלכם בצורה המרבית.

תכננו את המטבח שלכם

על מנת למצוא את השיש המושלם ולשפץ את המטבח שלכם, התחילו בתכנון שיפוץ המטבח. כדאי להתחיל בביצוע מדידות של המטבח ותכנון היכן תרצו שכל דבר יהיה. חשבו איפה יהיה שולחן האוכל, כמה גדול תרצו את השיש, איפה יהיו הכיריים והתנור ועוד. השתדלו לקחת בחשבון אילוצים וצרכים שיש לכם מהמטבח שלכם, כך למשל ככל שיש יותר נפשות בבית כך תצטרכו מקרר גדול יותר. לאחר שתכננתם את המטבח, זה הזמן לתכנן תקציב מפורט ככל הניתן על שדרוג המטבח שלכם. נסו לחשוב כמה תהיו מוכנים להשקיע במקרר, כמה בשיש ועוד. אחרי שיש לכם תוכנית ותקציב בראש, זה הזמן לחשוב על סגנון העיצוב שתרצו לראות במטבח שלכם. נסו לחשוב מה אתם אוהבים ומה מתאים לכל הבית, ולייצר קו אחיד בין המטבח לבין החללים הנוספים שסביבו.

בדקו והשוו מחירים

אחרי שיש לכם סגנון בראש, זה הזמן לעבור על מחירים ולהשוות. תוכלו לפתוח מחירון מטבחים במגזינים ואתרים שונים ולראות כמה בערך יעלה לכם לשפץ את המטבח שלכם. חשוב שתשוו בין המחירים המוצעים לכם על מנת לוודא שביצעתם את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון כי יכולות להיות עלויות נוספות שלא מופיעות במחירון כמו למשל עלויות הובלה ועלויות התקנה של המטבח. אם ברצונכם לחסוך כסף, תוכלו לחכות לתקופות של מבצעים ואולי תמצאו את אותו המטבח שאתם רוצים רק במחיר זול יותר.

בדקו את כלל סוגי השיש והמטבחים

בדיקת מחירים היא חשובה, אך כדאי גם שתדעו מהן האפשרויות למטבח החלומות שלכם. שיש במטבח הוא דבר הכרחי על מנת שתוכלו לעבוד בו בהנאה ולהכין את האוכל הכי טעים שיש, מבלי להרוס את המטבח. תוכלו למצוא סוגי שיש רבים כמו למשל: סיליסטון, שיש אינפיניטי, שיש גרניט ועוד. כשאתם בוחרים את השיש, חשוב שתוודאו שיש התאמת דגם השיש לעיצוב הכללי של המטבח שלכם. כך תוכלו למשל למצוא שיש למטבח לבן שיהיה מדויק לצבעי המטבח המושקע שלכם וישתלב בצורה הכי יפה שיש.

היעזרו באנשי מקצוע

לאחר שמצאתם את המטבח שלכם ואת השיש המתאים, חשוב שתפנו לאנשי מקצוע שיעזרו לכם בהתקנה. חפשו אנשים המומחים בביצוע עבודות שיש וכן שידעו גם לעשות פירוק שיש ישן. הם יוכלו לעזור לכם לא רק בהתקנה אלא גם בהוצאה של מה שהיה קודם במטבח שלכם. כך למשל אם תהיו מעוניינים בביצוע התקנת שיש אבן קיסר למטבח שלכם, עדיף שאיש מקצוע יבצע את זה והמטבח יהיה מושלם.

נשמח לסייע בכל נושא